SEO optimizācija

SEO optimizācijas pakalpojumi

seo optimizācijaSEO optimizācija (angliski “search engine optimization”) jeb mājas lapas optimizācija ir secīgu darbību komplekss, kas jāveic, lai uzlabotu pozīcijas interneta meklētājos. Paaugstinot mājas lapas kvalitāti un veicot ārēju optimizāciju, interneta meklētājs dos augstāku prioritāti Jūsu mājaslapai.

Labākas pozīcijas meklēšanas rezultātu sarakstā palīdzēs piesaistīt vairāk apmeklētājus brīžos, kad tie mēģinās atrast Jūsu profila preces vai pakalpojumus Google meklētājā. Pētījumi liecina, ka daudzās nozarēs ieguldījums SEO ir viens no lētākajiem un izdevīgākajiem veidiem kā piesaistīt jaunus klientus.

Koncentrējamies uz Google?

Mums nav vajadzīgi pētījumi, lai zinātu, ka Google ir absolūts līderis informācijas meklēšanā Latvijā un arī vairumā google optimizācijacitu pasaules valstu. Mēs katrs to zinam no savas pieredzes, turklāt, palielinoties viedtālruņu ar Android operātājsistēmu lietotāju skaitam, šī tendence tikai vēl vairāk pastiprinās. Tas nozīmē, ka mājas lapas optimizēšanas procesā mēs pievēršam uzmanību tam interneta meklētājam, kas dod vislielāko pienesumu.

SEO pakalpojumi ļauj maziem uzņēmumiem internetā konkurēt un pat pārspēt redzamībā lielos zīmolus un uzņēmumus. Rezultātā rodas lielākas iespējas pieaistīt jaunus klientus, palielināt apgrozījumu un kaldināt lielus plānus uzņēmuma tālākai attīstībai. Ar pareizi izmantotu seo optimizāciju ir iespējams ātrāk sasniegt pirmās lapas galvgali – pozīcijas, kur lietotāji skatās visvairāk.

Lai palīdzētu mājaslapu izstrādātājiem un uzturētājiem Google ir devis vispārīgas rekomendācijas. To ievērošana palīdz vieglāk saprast mājas lapas saturu un iekļaut meklēšanas sistēmas datu bāzēs, bet ar to vien ir par maz. Ja vēlaties sasniegt augstākas pozīcicijas, ir vajadzīga arī praktiskā pieredze, kas gūta, veicot dažādus eksperimentus, novērošanu un analizējot dažādu mājaslapu optimizāciju.

Interesanti fakti

  • Google mājaslapu redz kā kodu. Tas nozīmē, ka vizuāli krāšņai tīmekļa vietnei ar nelielu teksta daudzumu nav nekādas priekšrocības pret citām mājaslapām. Gluži pretēji teksta, virsrakstu un attēlu apraksta trūkums būtiski apgrūtina iespējas indeksēt un ierindot mājaslapu labās pozīcijās.
  • Katrai mājaslapas lapai interneta meklētāji piešķir unikālu reitingu (iepriekš “page rank”). Augsts reitings sākumlapai negarantē augstas pozīcijas arī iekšējām lapām.
    Kas ietilpst SEO optimizācijā?

Katra situācija un klients ir atšķirīgs un panākumu gūšanai ir nepieciešama individuāla pieeja. Pirms ķerties pie mājas lapu pielāgošanas ir jāizstrādā SEO stratēģija, kas noteiks turpmāk veicamos darbus. Nepareiza stratēģija apgrūtina vao pat padara neiespējamu augstu pozīciju sasniegšanu. Sākot darbu pie tīmekļa vietnes, ir jārēķinas, ka rezultāta sasniegšanai ir nepiecieāms laiks – biežāk mēneši, nevis nedēļas.

Kopumā optimizācijas un seo pakalpojumus var iedalīt trīs galvenajās daļās:

Iekšējā optimizācija

  • Mājas lapas struktūras analīze un pielāgošana.
  • Atslēgvārdu analīze un izvēle (rūpīga industrijas izpēte, meklētāko atslēgas vārdu un frāžu atlase ir izšķiroši svarīga satura veidošanā).
  • Meta informācijas un visrakstu izveide un labošana.
  • Tekstu un attēlu uzlabošana, satura veidošana (izmantojam izvēlētos atslēgas vārdus un frāzes, lai mājas lapas saturs gūtu labākas pozīcijas).
  • Lietotāju pieredzes uzlabošana.

Ārējā seo optimizācija

  • Konkurentu analīze (pirms doties cīņā ir jāsaprot savi pretinieki un viņu darbības stratēģijas. Bez izpētes neiztikt.)
  • Mājas lapas popularizēšana ārējos resursos.

Papildus ir jāveic arī mājas lapas tehniskās atbilstības izvērtējums. Tīmekļa vietnes ielādes ātrums ir viens no būtiskākajiem faktoriem, lai gūtu labākas sekmes. Jāpievērš uzmanība, lai mājaslapa būtu labi pārlūkojama visa veida ierīcēs, t.sk. mobilajos tālruņos, kuru lietotājiem Google šobrīd dod prioritāti.

atslēgas vārdu un pozīciju monitorings

Monitorings

  • Atslēgas vārdu pozīciju monitorings (Lai saprastu veikto darbību ietekmi uz pozīcijām interneta meklētājā ir jāveic to novērošana.)
  • Reputācijas monitorings (Zīmola un uzņēmuma reputācija ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma resursiem.)

SEO pakalpojumi ir ieguldījums, kas atmaksājas

seo pakalpojumiSEO optimizācijas rezultātā klients iegūst kvalitatīvi labāku resursu. Mājas lapai ir labāka struktūra, saturs un tā ir pielāgota lietotāju un interneta meklētāju vajadzībām. Pēc noteikta laika ieguldītais darbs sāk dot augļus un pieaug mājaslapas apmeklētāju skaits. Tā kā Jums ir izveidots kvalitatīvs resurss un cerams arī konkurētspējīgs piedāvājums, tad daļa no apmeklētājiem kļūst par klientiem. Pieaug uzņēmuma apgrozījums un ienākumi. Situācijās, kad konkurence nozarē ir spēcīgāka, līdz panākumu gūšanas brīdim var paiet ilgāks laiks, taču, visu darot pareizi, rezultāts būs teicams.

Pārmaiņas ieviest būs vieglāk, ja tās veiks kvalificēts seo speciālists. Ja vajadzīgs atbalsts, ziniet, ka iMedia nodrošina profesionālu SEO optimizāciju lieliem un maziem uzņēmumiem.